45x ventoux - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu 45x ventoux - Reisverslag uit Bédoin, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

45x ventoux

Blijf op de hoogte en volg ruben

15 April 2017 | Frankrijk, Bédoin

Vandaag 130 km gereden vanuit Vauvert naar St.didier. Iets te lang, vooral met mistrallll tegen. Lekker door het relatief vlakke gebied. Omdat dit nog steeds eigen route is en geen deel van de "groene route" helaas niet alleen maar mooie weggetjes. Ook wat
D routes. Tis nie anders. Vanaf het middaguur tig x de Ventoux in
De verte gezien. Hoe later op de dag hoe "grootser" hij leek. Nu ca 15 km van de voet van Ventoux af. Het beroemde dorpje Bedoin. Ga ik zeker voor de evenzo beroemde fontein op dorpsplein een koffie nemen, waarschijnlijk met hartslag van 100+ door de nerveuziteit/spanning. Klimmen met volle bepakking wordt door zo velen afgeraden dat ik mijn tentje met
90% van spullen op een camping laat en lichter klim dus. Alleen proviAnd/water/fietsband bij me. Ga pitten. 0700 ontbijt.... oh ja:
Fijne paasdagen en lekker samen brunchen....

  • 15 April 2017 - 21:58

    Valerie:

    Fiets ze en geniet ervan! We denken morgen aan je tijdens de brunch

  • 17 April 2017 - 01:11

    Henriette:

    Topprestatie schat!!!love you

  • 17 April 2017 - 07:32

    Nico En Cécile Daanen:

    Veel fietsplezier Ruben door het Franse land. De 'Kale berg' is een monster, maar de beloning boven is prachtig. Genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 28954

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: