Fiets op transport - Reisverslag uit Vauvert, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu Fiets op transport - Reisverslag uit Vauvert, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

Fiets op transport

Blijf op de hoogte en volg ruben

14 April 2017 | Frankrijk, Vauvert

Vandaag heeft mijn fiets 1400 km afgelegd met mij. Maar dan wel
Met transavia. Ik was best nerveus hoe mijn Koga de reis zou overleven. Dat ging wonderwel !! Nadat ik de samsonite geleegd
Had en alle inhoud weer in de 6 fietstassen verdeeld had, heb ik
Een gezinnetje blij gemaakt met een gratis nieuwe samsonite koffer. Het kostte wat moeite om ze uit te leggen waarom ik een
Lege koffer weggaf op een luchthaven, maar tegenwoordig zomaar ergens onbeheerd een koffer in een hoekje op een luchthaven achterlaten.... is ook vragen om problemen leek me.
Gauw de drukte uit en zo n 40 km gefietst tot in Vauvert. Een mooie camping Monte christo vooraf gegooled, ruimte voor wel 1000 tenten maar de beste man gaf aan dat alleen campers en
Caravans welkom waren. Incroyable. Niet te geloven. Voordeel is
Wel dat ik nu in hotel le lys d'or op een superrrr bedje
Lig. Morgen zo n 100-110 km naar st. Didier . Ca 10 km van de
Voet van de Mt Ventoux, de kale berg. Overnachting via "vrienden op de fiets" geregeld. Ben benieuwd.

  • 14 April 2017 - 22:16

    Erika:

    fijn dat je fiets en jij gearriveerd zijn! Veel plezier xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 28958

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: