Naar Saou - Reisverslag uit Saou, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu Naar Saou - Reisverslag uit Saou, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

Naar Saou

Blijf op de hoogte en volg ruben

17 April 2017 | Frankrijk, Saou

Nog vol van de Ventoux ( de benen ook) toch om 0830 vertrokken om eindelijk na mijn vrijwillige omweg over de Kale berg eindelijk aangesloten op de Groene Weg route bij Valreas. Kan het gele hesje uit en niet meer over grote D wegen maar alleen maar mooie kleine weggetjes. Iedere bocht geeft een fabelachtig uitzicht. Heeeeeeel veeeeeel wind tegen.bepaald moment riep ik
Heel hard: " god nondeju" schoten er achter mij paar fietsers hard in de lach. Die had ik door de harde wind om mijn oren dan weer niet gehoord!! Gestopt in het prachtige Saou op een mini camping. Ik betaal 6 euro maar het uitzicht is wel een millioen waard!! Nu wat eten in enige creperie in het dorp en dan pitten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 28965

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: