De Jura - Reisverslag uit Poligny, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu De Jura - Reisverslag uit Poligny, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

De Jura

Blijf op de hoogte en volg ruben

21 April 2017 | Frankrijk, Poligny

Vanuit het vieze Bourg, eerst ff 25 over 3 cols om weer terug op de route te komen. Helemaal zeiknat bezweet met alle kleding aan die ik bij me heb langs de rivier Ain aangekomen. Vandaar aan de zon kant van de heuvels, een prachtige route met fabelachtige uitzichten , glooiende wegen. Kortom hier doe ik het
Voor. In dal zonder wind. Gereden tot Poligny. 120km. Kom net gelijk aan met 2 oudere heren , 77 en 78. Topfit bezig met hun zoveelste rondreis. Nu richting Berlijn. Werkelijk overal al geweest. Tot jeruzalem aan toe op fietske. Kan ik beter mijn mond houden. De heren nodigden me uit voor diner 1930.leuk en
Zowiezo beter dan alleen eten. Niets ongezelliger dan dat. Vandaag Gala voor de boys. Baal dat ik dat mis, maar de stoere fotos maken veel goed.!! The men in black.... morgen einde eerste deel van de route in Marnay. Boek dicht, richting Epinal Nancy. Net nog even app contact met De Daantjes gehad. Op hun
Camino ergens midden in frankrijk. Blijkbaar goed naar hun zin. Klasse hoor, zou ik niet kunnen , te voet.

  • 22 April 2017 - 16:43

    Nico En Cecile:

    Die zogenaamde oudjes kunnen nog aardig wat. Bij jou dus ook. Gezellig dat je kunt aanschuiven om te e te en tenslotte gaat het om de ontmoetingen. En met hun ervaringen hebben ze misschien ook nog tips voor je.
    Nog veel mooie dagen en succes voor de jongens met de examens.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 28963

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: