luxemburg, van armoede naar rijkdom - Reisverslag uit Wiltz, Luxemburg van ruben - WaarBenJij.nu luxemburg, van armoede naar rijkdom - Reisverslag uit Wiltz, Luxemburg van ruben - WaarBenJij.nu

luxemburg, van armoede naar rijkdom

Blijf op de hoogte en volg ruben

25 April 2017 | Luxemburg, Wiltz

wat een contrast. van het armoedige noord Frankrijk, de grens over naar Luxemburg. van café's die ooit in 1975 zijn gesloten en sindsdien door het onkruid worden overwoekerd, naar een welvarend land met luxe gescheiden fietspaden, tankstations om de 500 meter en van oude Renaults naar nieuwe Porsche en Mercedessen. Wel naar 11 dagen met 100% zon, de eerste hoosbui gehad. Net op tijd mijn kleding aangepast en eerlijk gezegd voelde het best lekker even. Gauw weer droog en een heerlijke relaxte fietsdag gehad. wel duidelijk frisser, maar daar heb je, mits droog, als fietser weinig last van. geëindigd in Wiltz in het noorden van Luxemburg. les Anciennes Tanneries. een ouwbollig hotel, maarrrrrr na het inchecken bleek er zelfs een werkend zwembad en sauna te zijn. hoe gelukkig kun je daar van worden. ik had het hele complex voor mezelf alleen....... Zelfden zo lekker geslapen.