paar dagen nog - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van ruben - WaarBenJij.nu paar dagen nog - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van ruben - WaarBenJij.nu

paar dagen nog

Blijf op de hoogte en volg ruben

21 April 2013 | Nederland, Ewijk

laatste weekend thuis zit erop. vandaag nog met Stan mooi tochtje gemaakt over de brug bij Ewijk en via de dijk naar Nijmegen gefietst.
daar hoort natuurlijk een terrasje en ijs bij.
Als dit het weer wordt, de komende weken teken ik ervoor.

De diverse websites zijn het niet helemaal eens. van zon en 18 grd, tot zware buien en 12 graden. Afijn het zal wel vanalles iets zien. maakt me in feite ook niet zo veel uit.

Ik heb de 1e, 2e en 3e dag een geplande overnachting. Een bed, een douche. Het lijkt allemaal zo gewoon, maar ik ben er vast van overtuigd dat tijdens de tocht de basisbehoeften zoals een bed, wat eten, dak boven je hoofd steeds belangrijker gaan worden. Daarna niets meer gepland. weet immers ook niet exact hoe de beentjes het houden, en welke afstanden tot de mogelijkheden behoren. als het goed is kan ik 7e nacht bij Liesbeth overnachten. Een tante van Anouks vriendin Nina.

Het schijnt dat vanaf midden Frankrijk er voldoende refugio's en campings zijn. Als het weer wat meezit, zijn dan ook inmiddels de temperaturen wat medeteriaan.

morgen werken. !!
tot snel

  • 25 April 2013 - 21:06

    Erika:

    Goede reis morgen broer! Hoop dat je een prachtige reis en maand gaat hebben, suerte!

    x
    Erika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Ewijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 28993

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: