o Cebreiro - Reisverslag uit Fonfría, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu o Cebreiro - Reisverslag uit Fonfría, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu

o Cebreiro

Blijf op de hoogte en volg ruben

19 Mei 2013 | Spanje, Fonfría

Na de extreme weersomstandigheden gisteren met alles wat ik had aangetrokken vertrokken uit Pieros. Maar al gauw wat uitgedaan. De dag was rustiger. Veel minder wind en met continue klimmen warm je snel op. In Villafranca , 6 km na vertrek reden net José , Roger uit Madrid en Tania uit Duitsland weg. Alle drie al vaak tegengekomen de laatste week . Na wat mooie foto's en zo'n 25 km langzaam klimmen aan de O Cebreiro begonnen. Wauwwwwww. Met zon erbij en om iedere bocht een waanzinnig mooi uitzicht was het genieten. De sneeuwgrens kwam steeds dichterbij . Ik met TAnia over asfalt , José en Roger over de mountain bike trail.boven op uitnodiging van de madrilenen Sopa Gallego op. Dat vult. Koffie erbij en daarna de Alto de san Roque beklommen en de Alto de Poio. Ik had verder gekunt maar had nu eenmaal in de afdaling in Fonfria een refugio geboekt. De andere 3 zijn doorgereden. Zij hebben dan ook woensdag al terugvlucht . Nog 180 km. Het komt erg dichtbij. Raar. Je zit in zo'n vast dagritme van ontbijten zo veel je kunt, kilometers maken voor de lunch. Refugio/ slaapplaats zoeken, was doen, avondeten, blog bijwerken en route van morgen voorbereiden. Dat houdt meestal in dat ik om 21.00 het bed in kruip. Even mijn fiets een compliment geven. Super gewoon. Fiets fijn, schakelt super. Als ik alle ellende langs de weg zie van kapotte kabels , lekke banden , prijs ik me gelukkig met mijn 1e handsje !! Ik ga douchen. Salut .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Fonfría

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 886
Totaal aantal bezoekers 29006

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: