België door - Reisverslag uit Namen, België van ruben - WaarBenJij.nu België door - Reisverslag uit Namen, België van ruben - WaarBenJij.nu

België door

Blijf op de hoogte en volg ruben

27 April 2013 | België, Namen

De drie rioja'tjes zorgden voor een goede nachtrust. Half 8 vertrokken . Wat fris maar het zou verder een mooie grotendeels zonnige dag blijven.ca 15 graden denk ik. Warm genoeg voor mij. Via As,Genk, Hasselt naar St. Truiden. Moest nog paar over de snelweg. ja echt , geen vergissing. dat kan alleen om belgie. Al proberen om de foto die ik ervan gemaakt heb te plaatsen. Rond half een zo'n 65 km gehad en in Hoegaarden een Hoegaarden en een choqueert monsieur genomen. Op een zonnig terrasje . Daarna de tAalgrens door en aan het ravel begonnen. Dat is een oude spoorbaan die perfect is geasfalteerd en dwars door bos en veld zo'n 50 km naar Namen leidt. Genieten. 5 km voor Namen reed ik een stel voorbij. Uit Houten.27 en28 jaar nog, en nu al te voet naar Santiago. Zij met bekkenistabiteit en hij met hernia . Snap jij het nog???? Waren 14 dagen onderweg en gingen totaal ruim 120 dagen lopeb( met 16 kg op ieders rug) heb 5 km meegelopen. WAs ertegen lekker voor mijn billen na zo veel fietsen. Da ravel kende ik nog van de beide Parijs fietstochten. Weet je nog Anouk en Britt??!!? Nu km Namen. Dadelijk diner met mme Bombaerts, en dan op tijd mijn bedje in. Vandaag 118 km. ( niet de moeilijkste denk ik ).

Ruben