even opdrogen - Reisverslag uit Arcis-sur-Aube, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu even opdrogen - Reisverslag uit Arcis-sur-Aube, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

even opdrogen

Blijf op de hoogte en volg ruben

30 April 2013 | Frankrijk, Arcis-sur-Aube

Vanuit Chalons vertrokken met regen, en.... Je raadt het al: het regent nog.nu half 2. Ben bewust 10km omgereden in in Arcis ( een ""grotere "" plaats) wat te eten te krijgen en inslaan voor morgen. Dan is met 1 mei alles dicht.kon ik half 1 hier dorp binnen , is net alles dicht tot 2. Ik wacht. Ti's niet anders . 2 espresso en 2 snickers, en je voelt je al een heel ander mens. Jas en broek en schoenen over de verwarming. Vergeleken met Ardennen is terrein hooguit glooiend te noemen. Open veld. Kilometers met nix en de erg aanwezige geur. Van de velden met gele bloemen . Weet niet wat het is, en nee het zijn geen zonnebloemen. Wie het weet mag het zeggen. Totaal anders dan rond Reims waar alles druiven en champagne was. Nu 130 km Zuidelijk totaal anders. Komende 2-3 dagen wordt nog regen en kou voorspeld, dan vanaf la Chatre warmer . Ik verheug me erop . Nadeel van regen is dat iedereen binnen blijft, dus Zelfs een kort praatje in een dorpje is er niet. Je bent wel alleen . Valt me niet mee. Niemand om me heen. Je gaat bijna tegen jezelf praten. Zeker ook een stuk of wat momenten per dag dat ik mezelf afvraag waarom ..... Aftellen tot zien van de boys, de Girls en Jet. Duurt wel nog 25 dagen. Die zullen mooi zijn, maar niet altijd makkelijk .bijna 2 uur, ik fiets naar intermarché, ga inkopen doen en nog stukje fietsen. Salut

• 30 April 2013 - 14:55

Erika: