richting zon in de regen - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu richting zon in de regen - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

richting zon in de regen

Blijf op de hoogte en volg ruben

01 Mei 2013 | Frankrijk, Auxerre

Werd wakker door ongelooflijke harde regen op tent in Troyes. Had tent onder soort grote party tent gezet. Die hield de meeste regen tegen. Gevolg was wel dat ik met 2cm matras op steen lag. Geen nood. Na 2.wyntjes by Hens en Joke uit Amsterdam met hun piepkleine vw. Bus heb ik alle kussens van de bank uit De tv kamer "geleend" voor een nacht. En die lagen goed. Toch maar vertrokken rond 0820 uur. Eerste uur is koud. Een stad uitrijden in de goede richting ook niet makkelijk. Afijn, 3 uur regen totdat in Evry le chatel ik in het zonnetje een pizza punt koffie en colaatje genoot. Ik stapte op, en ja hoor; regen totdat ik het in Auxerre helemaal zat was. Het maison de randonneurs met bed douche en ontbijt voor 17 euro is een uitkomst!!! Morgen lijkt het weer beter te worden. Door iets te vroege stop morgen wel 115km voor de kiezen om by Liesbeth ( de tante van Nina) waar Anouk en ik paar jaar geleden zo'n leuk feest hadden, te komen. Route morgen volgt veel jaagpaden langs riviertjes en dat betekent in ieder geval minder klimmen. Groet/ salut.

  • 01 Mei 2013 - 20:48

    Marij Van Den Beld:

    Hé Ruben,
    Stoer hoor, ik heb diep ontzag voor je, zoveel km. in de regen en de drup!!!
    Maar..je weet het hé; na regen komt.........!!
    Ik wens je heeel veel succes, veel zon, geen fietspech, en verder alle goeds!
    ik durf het bijna niet te zeggen, maar.... ga v.a. morgenochtend 12 dagen naar het Griekse eiland Naxos,. dus kan even geen waarbenjenu lezen/reageren, dus nogmaals veel geluk en succes en tot later.
    Hartelijke groet,
    Marij

  • 01 Mei 2013 - 22:24

    Tom Kraan:

    Hey Ruben,

    Ingeborg Crum heeft een mailtje naar je werk-mail gestuurd.
    Ze vraagt of het een beetje op schema gaat en of en wanneer je ongeveer komt.
    Weet niet of je zelf je mails leest, maar dan weet je het in ieder geval. groet Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Auxerre

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 28994

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: