koolzaad en kastelen - Reisverslag uit Crozant, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu koolzaad en kastelen - Reisverslag uit Crozant, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

koolzaad en kastelen

Blijf op de hoogte en volg ruben

04 Mei 2013 | Frankrijk, Crozant

Allitereert lekker . Het was ook wel het beeld van de dAg. De geur van de koolzaad Zal ik niet gauw vergeten . Afgewisseld met de meest mooie kastelen en glooiende terrein wen prachtige dag. Tussen de middag in Neuilly een bavette !!! Mmmmm. Om uiteindelijk boven op een flinke heuvel met een 8% klim te kunnen overnachten in een pelgrim s gite in Crozant. Dat ik daarna onder aan de heuvel mijn stempel moest halen te voet was minder, maar ja, een beetje pelgrim doet niet moeilijk over 300 meter dalen en klimmen . Lopen ging me moeilijk af moet ik toegeven. Nu aan (weer) een Hoegaarden , dan wat rusten /eten en kletsen met de andere pelgrims. Een stel uit parijs van 25/26 jr en een ex gevangene met bewaker , die zo straf vermindering krijgt door camino te lopen. Is ook een idee natuurlijk. Het weer was super vandaag. Salut.

  • 04 Mei 2013 - 21:05

    Marij Van Den Beld:

    Hoi Ruben,
    Héhé,we hebben je gevonden!! Gelukkig want het is wel leuk om je verslagen te lezen. Ik heb een vriendin mee met een i pad dus dat geeft perspectief!!! In Vezalay ben ik ook eens geweest,zonder fiets welliswaar! Wens je een fijne tocht, en ik laat later nog iets van me horen! Kalinichta en salut. Marij

  • 04 Mei 2013 - 21:05

    Marij Van Den Beld:

    Hoi Ruben,
    Héhé,we hebben je gevonden!! Gelukkig want het is wel leuk om je verslagen te lezen. Ik heb een vriendin mee met een i pad dus dat geeft perspectief!!! In Vezalay ben ik ook eens geweest,zonder fiets welliswaar! Wens je een fijne tocht, en ik laat later nog iets van me horen! Kalinichta en salut. Marij

  • 04 Mei 2013 - 21:05

    Marij Van Den Beld:

    Hoi Ruben,
    Héhé,we hebben je gevonden!! Gelukkig want het is wel leuk om je verslagen te lezen. Ik heb een vriendin mee met een i pad dus dat geeft perspectief!!! In Vezalay ben ik ook eens geweest,zonder fiets welliswaar! Wens je een fijne tocht, en ik laat later nog iets van me horen! Kalinichta en salut. Marij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Crozant

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 576
Totaal aantal bezoekers 28981

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: