eindelijk Spaans weer - Reisverslag uit Salgueiros, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu eindelijk Spaans weer - Reisverslag uit Salgueiros, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu

eindelijk Spaans weer

Blijf op de hoogte en volg ruben

20 Mei 2013 | Spanje, Salgueiros

Van Fonfria naar Ventas de Narón. Vertrokken met prachtige zon, vanaf 1300 meter hoog. In de afdaling prachtige uitzichten op de wolken deken , maar dan van bovenaf geZien. Mooie foto's van gemaakt. Met duizelingwekkende vaart dwars door de wolken heen richting Sarria. Daar de lamp op mijn helm en achter op de fiets aangezet vanwege de mist. Binnen eenhalf uur 1000 meter gedaald. Maakt wat duizelig en ook gestopt voor koffie. Het klaarde gauw op en de verdere dag zou het super mooi blijven. Net na Portomarin zag ik de fietsen van Rober en José staan bij een café . Ze hadden na de tractatie op de top van O Cebreiro nog iets van me tegoed. Samen lekker ff gezeten en wat gegeten . Als afsluiting 12 km geklommen naar het pittoreske Ventas de Narón. Afscheid genomen van beide madrilenen . 2 super kerels !!! De was gedaan, die hangt nu in het zonnetje te drogen op de helling. Ok heb een Caldo Gallego besteld. Soep maar dan , vol met van alles. Mmmm . Nog 2 dagen. Salut voor nu.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salgueiros

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 28982

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: