hoe sterk is de eenzame fietser - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu hoe sterk is de eenzame fietser - Reisverslag uit Boadilla del Camino, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu

hoe sterk is de eenzame fietser

Blijf op de hoogte en volg ruben

15 Mei 2013 | Spanje, Boadilla del Camino

Koud. Na een gezellige avond werd er voor sneeuw en vorst gewaarschuwd . Bij vertrek moest eerst de Puerte de la Pedraja beklommen worden . 1150 meter. Boven was ik in en in koud ondanks 4 lagen kleding . Na paar kilometer afdaling richting Burgos voelde ik mijn vingers tintelen . Bij een chauffeurscafe gestopt en mijn handen een kwartier onder warm water gehouden om ontdooien . Op dat soort momenten vraag je je af waar je mee bezig bent. Er zaten 5 loop en fiets pelgrims op de bus naar Burgos te wachten. Totaal verkleumd. Ik heb daarna in2 etappes de afdaling naar Burgos gemaakt. Steeds tussendoor vingers ontdooien in café. Niet normaal . Burgos zal wel een prachtige stad zijn, maar ligt gewoon op bijna 900 meter hoogte en met 2 Graden en reeeeeegen heb ik alleen een stempel gehaald in de kathedraal en 2 koffie op met 2 Friezen die er al. 2300km op hadden zitten. De middag werd het droog . Veel wind op de hoogvlaktes en na 120 km in Boadilla del camino een fijne refugio gevonden . Om 7 uur eten. Lichaam en fiets voelen zich prima. Salut.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Boadilla del Camino

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 29016

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: