grindpaden - Reisverslag uit Astorga, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu grindpaden - Reisverslag uit Astorga, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu

grindpaden

Blijf op de hoogte en volg ruben

17 Mei 2013 | Spanje, Astorga

Lekker gegeten met een Ier en een Oostenrijker . Weet je wat de definitie is van een Ierse homo? Een man die meer van vrouwen houdt dan van bier. Hihi.toen ik voor slapen mijn knieën insmeerde met zonnebrand crème ( beetje verbrand) vroeg de Oostenrijker in het donker of dat middel hielp tegen pijne knieën . Natuurlijk zei ik dat het hielp. Hij smeerde het "wonder middel" ook op zijn knie en zie daar; s morgens bedankte hij me uitbundig!! Zijn pijn was weg. Hij vroeg nog wat erop te doen. Dat heb ik zelf naar gedaan, met mijn hand op het etiket , anders zou hij alsnog factor 30 lezen op de flacon, en wie weet zou de pijn zomaar weer terug komen. Mooie vlakke etappe vandaag. Dreigende lucht, maar droog tot aankomst Astorga. Nu sneeuw /hagel . Op de Cruz de Ferro rond 1500 mtr, 20 cm sneeuw. Nu moet ik daar morgen overheen. We'll see. In Léon heerlijk koffie gedronken met wat collega pelgrims voor de cathedral in( ja ja echt waar) de zon. Via een prachtige brug Hospital de Orbigo binnen gelopen. Veel grindpaden vAndaag en giga kasseien. Goed voor beetje loopwerk. Niet te fietsen .zie foto 's. Nu bij de haard opwarmen en kijken naar de natte sneeuw buiten. Dadelijk zien waar er wat te eten te scoren valt. Salut

  • 17 Mei 2013 - 23:58

    Roel Jansen:

    Hey Ruiben, volg je blog; niet alles rozegeur en maneschijn...maar wel echt voor the tough guys. Op google maps schat ik nog zo'n 180-200 km??? Nog een dag of drie, vier. Is het uit te houden met de kou? Gelukkig wel veel pelgrims; aan contacten geen gebrek, lijkt me zo. Veel sterkte met de laatste loodjes!!! Tot gauw in la patria.
    Veel groeten, ook van Ingeborg en de kinderen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Astorga

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 28989

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: