Slaapplek vinden - Reisverslag uit Mailleroncourt-Saint-Pancras, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu Slaapplek vinden - Reisverslag uit Mailleroncourt-Saint-Pancras, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

Slaapplek vinden

Blijf op de hoogte en volg ruben

22 April 2017 | Frankrijk, Mailleroncourt-Saint-Pancras

Na een prachtige avond met 2 bereisde heren van bijna 80, ongelofelijk, vroeg op pad. Prachtige glooiende route door de Jura
en de Doubs. De eerste wolken vandaag sinds vertrek. Niet erg,graadje of 15 in de middag. S ochtends winterhandschoenen en bandana op koppie nodig. Rond 17u in port sur Saone. 122 km
Eigenlijk probleemloos gefietst. Fietsje doet het top hoor, al begin ik achter remblokken te horen. Jaja heb nieuwe bij. Das wel nodig
Hier hoor. Afijn, volgens boekje 3hotels, 1 B+B en voor nood een camping. Dat ZOU moeten lukken. .... nee dus. ( vol, failliet, bestaat al jaren niet meer en .... ohhh de camping, die gaat 1 mei open. Ff googelen, dit is niet het toeristische zuid frankrijk en om nu 40 km terug naar Besancon te fietsen.... nee dus. " vriendenopdefiets" was ik niet voor niet lid van geworden. Adresje
Gevonden.... 43 km verderop. Hop dan maar. Zo in schemerdonker door die franse bossen jagen om 8 u savonds.. hoe gek moet je zijn. Jaja dat dacht je toch? Gelijk heb je. 2030 hier, bij leuk NL net gepensioneerd echtpaar. Afijn, 1 flesje rood,
Wat eten en een heeeele lange warme douche en ik moet zeggen dat lichaam prima herstelt. Morgen 0900 crepes voor ontbijt....