rocamadour - Reisverslag uit Saint-Sauveur-la-Vallée, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu rocamadour - Reisverslag uit Saint-Sauveur-la-Vallée, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

rocamadour

Blijf op de hoogte en volg ruben

07 Mei 2013 | Frankrijk, Saint-Sauveur-la-Vallée

By de familie Maessen een plekje aan het mooie zwembad. Heb er denk ik wel een uur ingelegen. Luxe . Zat een 2/ling van een jaar of 7 in bad. Zagen mij met fiets en tentje in de weer. 1000 vragen in 10 minuten. Net Stan en Thomas . Het weer was Cote de AZur achtig. Mijn prakje op een bankje gegeten toen de mannekes namens papa en mama kwamen vragen of ik een wijntje luste. Nou hè snapt em al hè.3 uur later en een flinke slok op rolde ik letterlijk de heuvel af mijn tentje in. Vandaag laatste stuk uitlopers van centraal massief . In Rocamadour geweest . Prachtig tegen bergwand gebouwd. Wel erg toeristisch. Drukte trekt me niet zo. Daarna de 40 zwaarste km tot nog toe. Niet normaal . Gestopt bij eerste camping bord langs de weg. Echte boer en boerin, uut Deventer met hier 30 hectare land. Ik sta met tent in boomgaard tussen koeien/eenden/schapen en pal aan riviertje de Vers. Deze zal ik morgen verder stroom AF waards volgen. Je leest het goed; stoom affffff waards. Ik moest vandaag de grote landkaart omslaan en Zag de Pyreneeën opduiken . Dag of 3-4 en sta aan de voet ervan ..... Nu op een bankje aan rivier mijn potje eten ( geen zorgen, ik had als lunch al een grote bavette met friet op ) dan een biertje en..... Slapen. Salut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Sauveur-la-Vallée

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 29021

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: