slaapplaats vinden - Reisverslag uit Castéra-Verduzan, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu slaapplaats vinden - Reisverslag uit Castéra-Verduzan, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

slaapplaats vinden

Blijf op de hoogte en volg ruben

09 Mei 2013 | Frankrijk, Castéra-Verduzan

Ik verwachtte 2 vlakke etappes tot aan voet van de Pyreneeën . Alhoewel de hellingkjes minder scherp zijn is het toch constant klimmen en dalen. Mooi terrein, redelijk veel zon en richting Cahors. Over de schitterende pont Valendre. .wilde overnachten in Auvillar en na de laatste 3 uur regen ( met een grote R) was ik daar wel aan toe. Alles vol. Veel toregrinos. Combi van pelgrim en toerist die als vakantie een weekje de Camino route lopen . Balen. Maar de dames deden hun best en vonden een refugié de pelerins 12 km verder . Was inmiddels schemerdonker en het was opgehouden met zachtjes regenen. Uiteindelijk een gezellige boel. Met 20 pelgrims uit werkelijk alle hoeken van de wereld gegeten en prima geslapen. Nu al weer 55km gereden en Zit in een bushokje te typen terwijl het plenst. Ach heeft ook wel wat, zo je lunch genieten. Half stokbrood , blik cola, yoghurtje en banaan als toetje. Ik heb nu in Auriébat mijn avond slaapplaats wel gereserveerd . Vond dat geschooid van gister leuk voor één keer, maar wil er geen gewoonte van maken . Britt morgen naar Spanje op vakantie /schoolreis . Gaat dat in 24 uur doen, en ik ben me al 2 weken aan het trappen ..... Hoop dat Ze fijne veilige reis heeft . Salut.

  • 09 Mei 2013 - 15:55

    Jos:

    Ha Ruben,
    Mooie verhalen, joh. Kijk er echt naar uit....
    Hopelijk blijf je het volhouden! Het schrijven....
    Groeten
    Jos

  • 09 Mei 2013 - 20:10

    Erika:

    Hey broer,

    al bijna halverwege? Hopelijk wat beter weer de komende dagen, geniet van de bergen :)
    x
    Erika

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Castéra-Verduzan

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 29020

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: