St. jean pied de port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu St. jean pied de port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

St. jean pied de port

Blijf op de hoogte en volg ruben

11 Mei 2013 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Gered. In 7 dagen naar Nevers gefietst en nu in 9 dagen naar St Jean. Aan de voet van de Pyreneeën . Zo'n 1740 km gehad. Lichaam houdt zich goed, en materiaal eigenlijk ook. Morgen proberen Pamplona te bereiken. Klinkt enorm ver weg maar is maar zo'n 90 km. Waarvan de eerste 27 steil omhoog zijn. Oeps. We zien wel. Ik haalde vandaag berg op een stel (wel oudere) wielrenners in. Gaf een enorme kick . Zij op hun 6.7 kg carbon fietsjes zonder bagage en ik met 38 kg fiets onder mijn kont. Nu in St. Jean bij gite l'esprit de chemin ( Nederlands gerund) samen eten om half 8 en dan bedje in. Morgen Moederdag, maar daar had ik natuurlijk aan gedacht en groot boeket aan mijn Jet laten bezorgen. Mis ze wel weg allemaal . Salut

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Mei 2013

de laatste etappe

22 Mei 2013

het plastic zakje

21 Mei 2013

kort dagje

20 Mei 2013

eindelijk Spaans weer

19 Mei 2013

o Cebreiro
ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 29007

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: