St. jean pied de port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu St. jean pied de port - Reisverslag uit Saint-Jean-Pied-de-Port, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

St. jean pied de port

Blijf op de hoogte en volg ruben

11 Mei 2013 | Frankrijk, Saint-Jean-Pied-de-Port

Gered. In 7 dagen naar Nevers gefietst en nu in 9 dagen naar St Jean. Aan de voet van de Pyreneeën . Zo'n 1740 km gehad. Lichaam houdt zich goed, en materiaal eigenlijk ook. Morgen proberen Pamplona te bereiken. Klinkt enorm ver weg maar is maar zo'n 90 km. Waarvan de eerste 27 steil omhoog zijn. Oeps. We zien wel. Ik haalde vandaag berg op een stel (wel oudere) wielrenners in. Gaf een enorme kick . Zij op hun 6.7 kg carbon fietsjes zonder bagage en ik met 38 kg fiets onder mijn kont. Nu in St. Jean bij gite l'esprit de chemin ( Nederlands gerund) samen eten om half 8 en dan bedje in. Morgen Moederdag, maar daar had ik natuurlijk aan gedacht en groot boeket aan mijn Jet laten bezorgen. Mis ze wel weg allemaal . Salut