wauw - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu wauw - Reisverslag uit Puente la Reina, Spanje van ruben - WaarBenJij.nu

wauw

Blijf op de hoogte en volg ruben

12 Mei 2013 | Spanje, Puente la Reina

Wat een dag. Na Goed ontbijt en omelet op brood mee voor de lunch begonnen aan de klim. 27 km tot de eerste top. De Ibaneta. Rustig. Klein verzet. De 17 dagen training werpen hun vruchten af. Na korte drinkpauze samen met 3 Duitsers uit Bayern naar boven gefietst. Waanzinnig mooi. Een kick om dit te kunnen met 18 kg bagage!! Boven in de mist en in de wolken een kop koffie als beloning, en KOUD dat het was. Daarna 26 km afdaling richting Pamplona . Besloten om door te fietsen naar Puente de la Reina, waar ik in in refugio op zaal slaap met 30 man/vrouw . Heeft ook wel wat. Een zooi al die spullen en kleding . Als dat morgenvroeg maar goed gaat. De was hangt inmiddels alweer in de wind aan de lijn. ( zie foto ) het dagelijkse ritueel went. Net pelgrims menu op voor 7 euro . Veel en lekker met een limonadeglas rode wijn erby . Dat zal lekker slapen Zo. Dadelijk route voor morgen bekijken . Richting Logrono en daar iets Voorby denk ik.net Anouk sinds 2 weken weer eens gesproken . Was fijn. Salut.

• 13 Mei 2013 - 11:41

Tom:

Fijn te horen dat het goed gaat! respect hoor!!, nu al de Pyreneeën over? Had je het erger verwacht? De groeten van ons allemaal !!