Minder wind meer genieten - Reisverslag uit Bourg-en-Bresse, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu Minder wind meer genieten - Reisverslag uit Bourg-en-Bresse, Frankrijk van ruben - WaarBenJij.nu

Minder wind meer genieten

Blijf op de hoogte en volg ruben

20 April 2017 | Frankrijk, Bourg-en-Bresse

Bewust de afgelopen 2 dgn niet geschreven. Het zou
Toch alleen maar gezeur zijn geweest over mistral wind en
Nog eens mistral wind. Beide avonden bij boer op erf/veld "a la ferme" gecampeerd. Nieuwe tentJE voldoet goed. Is in ieder geval
Wind bestendig!! De 2 avond stond ik totaal alleen op veld totdat
Een gezinnetje aankwam. Papa des huizes was niet te beroerd me
Uit te nodigen voor een wijntje wat uitliep op hele maaltijd (goh
Wat erg hihi) . Beide dochters met van die dikke jampot brillen vroegen met het hemd van het lijf en vonden dat ik maar slecht frans sprak voor iemand van 50.nou ja zeg... gister( woensdag)de
Laatste dag tot ik Lyon voorbij zou zijn en inderdaad zoals voorspeld was de wind al minder heftig. Naar Fontonas gereden waar een hotel dat plaats had ZOU ZIJN.. en ja hoor "complet"dus
5 km terug berg op naar l'isle d'abeau. Daar keurig hotel . Wel 70 euro, maar ja met 2x6 euro van de dagen ervoor gaat dat nog wel. Vandaag de eerste echte relaxte geniet dag. Tijd om kop eens op te tillen en om me heen te kijken. Zo weinig wind dat ik
Berg af mezelf konnen laten uitrollen. Daar was tot nog toe géén
Sprake van. Mijn lieftallige assistente Henriëtte had on line een
Bed/hotel geboekt. Bourg en Bresse. Word ik in het barretje bij
Het hotel gelijk door een overjarige amsterdamse penose kerel omhelst. "A hollander" dubbele tong, zwart fout pak aan maar wel 3 bordelen in alkmaar gehad, eigenaar van the Bulldog geweest tot 1992. 3 jaar gezeten voor "foutje". Dacht dat ie 70 was maar bleek 54. Helemaal naar de kloten. Durfde geen foto te
Maken. Denk dat ie in de gaten zou hebben waarom ik dat wilde doen. Morgen verder noordwaarts langs rivier de Ain. Geen wind,
Mooie omgeving, zin in. Groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

ruben

46, gezond en onderweg om te doen wat ik al zo lang wil doen. fietsen maakt het hoofd leeg en het hart vol heb ik gelezen....

Actief sinds 19 April 2013
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 28970

Voorgaande reizen:

14 April 2017 - 14 April 2017

Groene weg montpellier-ewijk

19 April 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: